Ga direct naar de content

Jobhunter Werkgeversservicepunt

Uitvoeringsorganisatie BBS
Solliciteer uiterlijk zondag 5 oktober
plaatsSoestlooptijd32 - 36 uursalaris3.426 - 4.908 vervaldatumNog 19 dagen

Ben jij een netwerker pur sang en wil jij onze inwoners helpen aan een passende werkplek? Kom ons team van Jobhunters versterken en lever een bijdrage aan de inwoners Baarn, Bunschoten en Soest!

Wat ga je doen?

Als Jobhunter / Accountmanager bij het WSP regio Amersfoort zorg je voor de ideale match voor klant en werkgever.

Je richt je op zo’n 24 klanten van de gemeenten Baarn, Bunschoten en Soest. Je kijkt naar de individuele mogelijkheden van de klant en de mogelijkheden bij de werkgevers in je netwerk om tot een match te komen. Het doel is om de klant een duurzame werkplek te geven en de werkgever een duurzame werknemer.

Je werkt enerzijds nauw samen met andere jobhunters en accountmanagers van het werkgeversservicepunt in de regio. Anderzijds bouw en onderhoud je zelf je netwerk van werkgevers. Voor de begeleiding van klanten werk je nauw samen met de klantmanagers werk, banenafspraak en inburgering. Je stimuleert en motiveert de klant om kansen te benutten. Je stimuleert werkgevers maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Je maakt daarbij gebruik van de lokale, regionale en landelijke re-integratie instrumenten, zoals proefplaatsing, werkervaringsplaatsen en loonkostensubsidie.

Kortom, als jobhunter / accountmanager WSP zijn je werkzaamheden divers en uitdagend, want elke klant en elke werkgever is anders en dit vraagt om maatwerk. De rol vraagt durf, inlevingsvermogen en zelfredzaamheid.

Wat bieden wij?

Wij bieden een dynamische werkomgeving. Je komt te werken in een enthousiast team waar samenwerking en professionaliteit centraal staan. Dat reikt verder dan alleen de organisatie zelf, je doet ook werkzaamheden binnen de politieke omgeving van bestuur en opdrachtgevers. We zoeken een nieuwe collega voor 32 tot 36 uur per week.
Wij bieden een salaris van maximaal € 4.908 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (Schaal 9).

Daarnaast bieden wij:
• Flexibele werktijden voor een goede werk-privé balans;
• 17,05% individueel keuze budget (IKB) boven op je salaris;
• Betaald ouderschapsverlof;
• Een aantrekkelijke pensioenregeling bij het ABP;
• Een actieve personeelsvereniging met leuke activiteiten;
• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, voorafgegaan door een jaarcontract.

Wie ben jij?

Je hebt ervaring en/of affiniteit met de verschillende doelgroepen binnen de Participatiewet, waaronder anderstaligen en mensen met een arbeidsbeperking. Je opent graag de deuren voor ze richting een werkzaam leven. Je bent resultaatgericht en overtuigend met empathie voor de situatie van de klant. Het ondersteunen van de klant geeft je energie, echter ga je een moeilijk gesprek niet uit de weg.


Verder beschik je over:

  • Een afgeronde HBO opleiding;
  • Kennis van de participatiewet is een pre;
  • Ervaring met het werken in Suite van Centric is een pre;
  • Je bent in bezit van een auto.

Dit is jouw team

Je bent met twee andere jobhunters / accountmanagers verantwoordelijk voor de jobhunting binnen de gemeenten Baarn, Bunschoten en Soest als onderdeel van een team van 35 accountmanagers en jobhunters binnen de arbeidsmarktregio Amersfoort. Het is een bedrijvig team waarin iedereen zelfstandig opereert en veel vrijheid in het inrichten van het werk krijgt, maar ook regelmatig samenkomt om te sparren. De leden van het team zijn overal in de regio te vinden met hun klanten, bij werkgevers en klantmanagers. 

Wie zijn wij?

De Uitvoeringsorganisatie Baarn Bunschoten Soest verzorgt alle taken rond Werk en Inkomen en de Zorgadministratie voor de gemeenten Baarn, Bunschoten en Soest. Daarnaast zijn we werkgever van alle collega’s die werken in de lokale teams van de drie gemeenten.

De organisatie is volop in beweging. We bouwen aan een krachtige uitvoeringsorganisatie waar wijzelf en onze opdrachtgevers trots op kunnen zijn. Dat doen we als professionals met respect voor onze klanten, voor de partners met wie we samenwerken en voor elkaar. Verantwoordelijkheden beleggen we zo laag mogelijk in de organisatie.

Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!

Informeren & Solliciteren

We zijn benieuwd wie je bent! Wil je solliciteren? Upload je motivatie en cv via de sollicitatieknop. Dit kan tot en met 5 oktober 2025.
Heb je inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je terecht bij Marloes Beker via m.beker@bbsuo.nl .Je vragen over het sollicitatieproces kun je stellen aan recruitment via solliciterenbijbbs@soest.nl.
 

Delen:

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Laura van Leeuwen van Uitvoeringsorganisatie BBS

Over de organisatie

Uitvoeringsorganisatie BBS logo

Adres

Raadhuisplein 1
3762 AV Soest